dag två

jo visst är det häligt i skolan må jag säga, våran mentor ät lite halv knasig, bara bra! haha per Z ;)
matte per eller Z:a, det är upp till var och än. För man måste nästan ha olika nicknames på lärarna för det är tex FYRA per på den lilla skolan:o jaja..
Men värs av allt. Det finns en till AMANDA i min klass! oj verklgien jag håller på å bli tokig!
Vi har faktikst inte gjort så mkt idag, haft smatal med per och gjort massa lekar typ haha är vi 10 eller? :p
Det finns fasktiskt riktigt sköna lirare i klassen och jag tror att jag har hamnat rätt. Eller det får vi i alla fall hoppas! (Y)
Fy vilkket tråkigt väder det har varit i dag, till och med hört åskan på långt håll. Men jag kan lova det har regnat HELA dagen, riktigt tråkigt.
Vi har även skrivit brev till oss själva, som vi sedan ska få när vi tar examen, sånt gjorde jag fakitkst när vi började sexan hallå .....
HAHA hassan,, fan vilken lirare, de äre ända jag kan säga asså, haha (Y)
haft en härlig dag med Sofia och Elida, TACK! :)


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0