gårdagen och kanske lite Fredag

Fredag: HELT makalöst underbart!

lördag: För mååånga många år sedan hittade mamma ett vitt hus i skogen, övergivet och trasigt. hon kikade in genom fönstrena och hittade en byrå hon förälskade sig i och i lördags tog hon tag i det helt och gick med min lille bror och kollade om det va något för hennes smak nu. Men vem vill ha en byrå från ett SPÖK HUS!?!
ne inte jag! inte Max heller. jag tror faktikst inte mamma vart så sugen när hon väl kom in i huset.
Medans jag och Viktor tog oss en tur runt bonsela och ulfsliden gick det till det vita öde huset en bit bort från våran stuga.
Att dom vågar. de hittade en HINK med döda råttor ( skellet)  en soptipp med sinkhinkar oxh annat, ett kök helt förstört, ett sov rum med fyra bäddar.. helt övergivet.
oj jag för står inte hur de vågar!?!

kvällen spenderades med massa kort spel och tv-tittande. sen en liten Mys stund kanske?! eller? hihi puss! bilder kommer!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0