Jag vill men det går inte

Nu har jag faktikst inget att skriva om men jag vill ändå blogga, har lyckats jätte bra idag med att få AS DÅLIGA inlägg även fast det har varit en super stor dag?! fattar inte vart felet ligger :P
Jag längtar nå så grönjäkligt efter Viktor!
Jag vill somna så det blir tisdag så jag kan få gå till skolan igen.. hahaha jag som hatar skolor egentligen.. jag vill ha vårat schema och jag vill lära mig allas namn.
Jag vill driva en intressant blogg, jag vill måla om , jag vill ha nytt, jag vill ha min lizzy!!!
Jag vill en massa men det går inte.. ialla fall inte Nu, i denna stund.
Fatta va mysigt att om 12 veckor kanske jag har en liten svarting som springer å river sönder mina saker och gosar med mig!

Jag har MASSA frågor jag måste ha svar på i morron och det förvirrar mig och nu ska jag krypaa ner och omfamnas av en annan värld. marshmallows till frukost. ja det vore något. - sjukt bra bok än så länge! :)

Godnatt mitt herskap

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad ska du hitta på ikväll?:D

2010-08-24 @ 17:30:04
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: sophie - fotoblogg

fina bilder :)

2010-08-25 @ 08:45:07
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Postat av: Rasmusmargrethe

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-02-06 @ 13:48:53
URL: http://rasmusmargrethe.blogfuture.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0