lite roligt fakitkst

Jag tänkt bara skriva att jag vart lite glad när jag kollade statistiken på bloggen idag.
Alla unika besökare har igenomsnitt besökt bloggen 5 ggr var. Bara idag. Tror inte att mellanrummet mellan sträcken har varit så stort tidigare, eller jo en gång kanske haha men aja alltid en början, eller?
haha inte för att jag är ute efter att ha många besökare, utan jag skriver mest för mig och mina nära som vill ha lite uppdatering eftersom min mobil är paj typ och ja det är faktiskt ganska kul å blogga i bland (: Men det är ju så klart otroligt kul att ha massa regelbundna besökare, då skriver man väl något intressant ? eller haha


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0