michaela norman



kan jag säga mer än att jag älskar henne?! hon är den finaste tjej jag någonsin träffat, hennes hjärta är det rödaste av alla kvinnors och hennes leende sätter sig inte bara i hjärnan utan även långt in i själen. Det är något unikt med den här flickan. hon är nog den ända jag tjej som jag någonsin käns som kan vara sig själv. fullt ut.
Jag älskar henne! 
sitter i bilen på väg till min n ya adress och gråter floder, jag klarade mig hyfsat bra när jag befann mig i hennes lägenhet för en stund sen. Men nu, nu klarar jag det inte mer, Har gråtit KONSTANT! hur ska jag klara mig?
jag älskar dej! michaela norman du komemr alltid ha en plats i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Mikiver

ska du bo där för alltid sen eller? :o

maha .. jag får oxå tårar av att läsa :(

2010-08-09 @ 16:04:31
URL: http://ceciliamikiver.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0