resturang med älsklingen

Det vart TEXAS Longhorn! As gott! fruktansvärt gott! Han är ju fan för mysig!! När jag satt mittemot honom med mat i hela ansiktet å kollade på honom, jag ville bara att tiden skulle stanna så jag kunde befinna mig där å kolla på honom i alla evighet! Vill ha honom hos mig hela tiden! har man hittat rätt eller har man hittat rätt!? finns inga fel på den där killen! Ribs med pommes och colslaw vart det btw (Y) tummen upp verkligen :D
Verkligen en resturang värd att käka på! Så jag hoppas verklkgien att du testat! (Y)

crusing i hela gävle city. hihi frääna bilar satan! fick sitta å kolla på när dom åkte fr bi resturangen :) mysigt värre!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0