R.I.p ♥

Fredag den 13
och du finns inte mer

där det en gång fanns ljus och värme
är det nu kallt och mörkt

där det en gång fanns skratt och glädje
är det nu tårar och sorg

jag kan knappt skriva längre
kroppen bara skakar

halv två tog du dina sista andetag och du somnade in
ett liv
en människa som gått förlorad
en morfar som längre inte finns

Det är svårt, det är jävligt svårt

Jag Älakar Dej Morfar!

jag vet att du får det bättre nu, det vet jag, du slipper lida och du får träffa din kärlek, min mormor.


jag kan inte skriva mer det går inte , jag bara gråter, det rinner floder. vi ses när tiden är kommen!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Mikiver

beklagar :(

2010-08-13 @ 20:05:06
URL: http://ceciliamikiver.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0