SChema! på listan

Vi fick ju vårat schema för någon dag sedan.. tänkte bara visa upp det, jag är MEGA FETT FUCKING missnöjd! får ett schema verkligen se ut så här ?:O Det borde vara förbjudet!
Kolla timmarna!?!! tre timmars lektion visst kan vara skönt med två men TRE TIMMAR då dör man juh!?

Det är dock jätte maffiga fredagar, inga lektoner alls ;D om man inte har röda uppgifter vilket jag sagt  till mig själv att jag inte ska ha! underbart!  fyra intensiva dagar men även TRE helt lediga dagar i veckan, nästa fyra då m man räknar festerna på tordagen ;) hoho HÄÄÄRLIGT ;D Men skulle lätt kunna jobba på fredagen om man hade kortare lektioner .. Men men det är bara ett block vi jobbar enligt detta, alltiså bara fram till v.42 typ.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0