söndag = hem färd

God dagens alle sammans!
Nu sitter jag i bilen med Viktor på väg hem. Till och med  det är mysigt.
stannade vid Avesta ( outleteen) och köpte ett par skor, haha man måste juh vara förberädd inför idrotten i höst!
Erkänner jag glömde HELT bort bloggen igår, haha och när jag kom på det och sa att jag skulle skriva ett inlägg fick jag mördar blicken av alla tre! haha då tyckte jag att de fick va.
försov oss lite i morse så vi kom inte iväg förens strax efter elva. Men det funkar det oxå.
Nu sitter vi båda och är ganska lagom hungriga, så det blir nog en drive in snart om vi inte klarar oss ;)

Här kommer lite snygga bilder på oss ;) bli inte allt för avundsjuka nu bejbis



Kommentarer
Postat av: Julia

Sv : Jo, det är bra med mig. ;)

2010-08-01 @ 15:28:49
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/
Postat av: Sammichelle

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-02-09 @ 12:47:14
URL: http://sammichelle.blogfuture.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0