va fan har jag ett jobb?!?!

Ja, nu är man uppe med tuppen. Lite skönt faktikst med tanke på att man hinner med så mkt mer!
Men nu är det så att jag jobbar idag, va faaan har inte jobbat på fyra veckor tror jag.
Skulle faktikst ha jobbat hela förra veckan men då va jag ju uppe hos Morfar. Jag lovar det va inte planerat!
Men jag ska iaf sitta i ett café i 5 timmar. det hade väl inte varit så jobbigt om det va INNOMHUS men nu är det faktiskt så det är, jag ska sitta UTOMHUS i 5 timmar och frysa i Regnet. va fan äre här.
världens dåligaste jobb. jag lovar. va fan jag får 3000 för tre veckor... nu eftersom jag inte jobbade förra veckan kommer jag typ få högst 1000. hur har dom räknat egentligen? :S
matte kan dom iaf inte!


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0