vad gjorde vi i går?

-Jo jag och Andrea drog och skulle spala TENNIS. haha ja ni läste rätt, det är ju så fruktansvärt kul! verkligen! :D
Meen vi kom nog på det lite för sent,, när vi kom dit var det KOL svart! jätte tråkigt :( men men jag fick en runt tur i valbo med cykel. haha och vad händer då? Jo tv å moppe pojkar förföljer oss. Haha visst är det inte lite roligt att bli ''jagad'' eller  förföljd? haha. fatta vilken kick vi fick och hahah vad vi skrattade när vi cyklade bort en moppe ;) vi är kingar!

Började även läsa den nya boken jag köpte, mashmallows till frukost. Jag läste 10 sidor och är fast! haha (Y)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0