vad har hänt med järna?

Jag gick upp till centrum igår, och möttes utav några glada ansikten och en bamse kram.
Jag såg drygheten i allas ögon vart fan är glädjen?
När Ellinor kom ''springandes'' över gågatan fick jag världens kram, en kram jag kommer sakna att få varje dag.
Hon berättade om vad som hänt i Järna när jag varit borta  och jag trodde verkligen att ajg skulle ångra alla hemma sitta dagar för att ist viljat vara med det gammla ''gänget''.
Men nee, aldrig i livet, med rån , stölder och misshandel en gnutta våltäcker och dryga menniskor? Va fan har hänt med dagens samhälle?
droger och sprit  kan aldrig klassas med tillit. De vänner du har när du är på lyset, är det bara för stunden eller är det dina riktiga? Välja för gudskull rätt människor! Alvarligt otrohet och kärleksmissar, ni förtjänar något bättre!
Tänk efter jävligt noga, innan du handlar. Gör inget du inte vill att folk ska göra mot dej!
och OM dina två vänner strular, det är väl fan upp till dem , varoch en inte upp till dej! Om de fått känslor för varandra eller om det bara är engångs grejer som händer allt oftare. Visst, säg till om det är något problem och om du tycker någon handlar fel. Men Bry dej och stå vid sidan, lämna inte, dissa inte, men framför allt sprid det inte!
sprid för fan alldrig DIn aggrigation och dina falska rykten som du vill få ur dej. Är du så dum i huvudet och låter folk gå på sånt , så tycker jag inte synd om dej för fem öre när du sitter ensam med massa lögner och ser på när de andra skrattar och har kul utan dej!
Fan jag är verkligen glad över att jag kommer flytta och inte få vara med om sånt här. OTROLIGT ÖVER LYCKLIG!
Jag vet att jag kommer träffa de jag vill träffa ialla fall och de som vill träffa mig.
jag kommer bara vara 20 mil bort, två timmar i tåg ,1. 50 i bil.
Jag vet redan att jag har de finaste människor vid min sida, jag klarar mej fruktansvärt bra utan de anndras skit!
tack!.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0