666

ja det har inget med de tal ni tror de har med att göra, utan det här är just mitt 666:e inlägg. lite ul, haha eller bara jag som har dålig humor.. tror de e så haha. meeeen meen :)
Vad har jag gjort idag? hm.. sovit? Gick faktikst upp vid halv elva idag, alltid en början! men ärligt talat så brukar jag ju inte sova så länge :O eller?
Vid tolv åkte vi in på stan en snabbis, för att jag skulle hämta en present, lämna jultomte kläderna, hämta granen och köpa några förlängnings-sladdar.
För det första å hatar jag  de jag köpte presenten hos. Dom har gjort fucking feeeel. arrrg!!
Och för det andra så hittade jag  en JÄTTE fin kofta som skulleta sluta på Min sista besparing, men va fan va gör man inte för sin raring ;)
för de tredje så va julgranen den fulaste man kan hitta i sverige, haha jag fattar inte varför vi inte gav bort den till någon fattig så vi va tvungna att köpa en annan :P de hade ju varit en god gärning ( järning?) oxå , inte sant?

När jag kom hem någon timme senare dog jag på soffan och vaknade vid halv sex ungefär. hmm. är nog inte riktigt frisk jag eller...

Nu ska jag laga mat, ben fri kycklingslår filé med potatis och vääärldens godaste sås. Jag måste ju få skryta om att igen gör så god kyckling sås som jag, dee är ju trots allt min blogg (Y)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0