Have yourself a merry little christmas

God jul på er allesammans!
Ha dock inte riktig fått den där julkänslan än, Men en jädra massa ''god jul'' sms från random nummer! lite pinsamt att jag har behövt fråga vem det är varje gång :( Men väldigt fint att ni skickar, så forsätt haha ;)
Dock sitter jag å pluggar! :O läser igenom hela jävla hemsidan.. usch men jag vill verkligen inte plugga nere i sthlm...
Har precis duschat och satt på mig mammas parfym, om jag inte skulle ha den så skulle jag nog inte klara mig. Sätter ofta på mig den när jag ska krypa ner, låter kanske väääldigt konstigt, men älskar att somna då. Känns som hon ligger bredvid, precis som när jag va liten. Det fattas bara hennes röst och de där godnatt visorna, hihi! LOVE
Ni får ha en suuuper bra dag! Ska bara läsa lite till sen släcker jag lampan, pussen!
Foto: jag

Kommentarer
Postat av: Brysselkakan

God jul på dig, vi ses snart!

2010-12-24 @ 11:58:17
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0