hotellet bokat!

Första saken...
Julen, åh fy fan för julen!
Är det inte då man ska va snäll och har de roligt och allt ska vara frid och fröjd? jo men visst! men inte i min familj.. För alla vill olika och ingen är vettig nog! och för att få det någorlunda och för att jag ens ska kunna få en bra julafton så bestämde jag mig för att boka ett hotell rum. Farmor och Farfar kommer oxå bo på hotel men de var bestämt lååångt innan. Så nu kommer min julaftons natt befinna sig på Rica i sthlm. Väldigt god juldags frukost må jag säga!!
Men det är heeeelt fel fel sätt att äta den på, det ska man ju göra med dem man älskar och med dem man firat jul med, vad jag tycker iaf..
Men sånt e livet, man får göra det bästa av situationen.
Den andra saken berättar jag i morron ;) LÄÄÄNGTAR :D

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0