Önskar jag kunde höra det du inte Säger

Sitter uppe på mitt rum med två täcken, 6 kuddar, ragg sockor, två får pälsar och datorn och myser.
Loke har bestämt sig att han vill vara med så han hoppade upp å la sig här bredvid. Jag undrar egentligen vad han tänker, och undrar egentligen vad det är han säger när han ligger å jamar. Men det är något ingen förstår, eller? ne, men fan va fränt å kunna förstå vad djur säger, haha. Ibland känns det som om jag förstår honom, inte vad han säger men vad han menar, och ibland ser det ut som han tycker synd om oss. Typ när vi e sjuka å så...
Dock villle han inte vara med på bild, haha..

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0