shopping

Goood dag!

Kom nyss hem från Skärholmen, UUUSCH va folk de va, haha :p

Jag hittade faktiskt bara tre saker på Rean, REKORD!  Fast Only på Gina… Mamma och jag orkade inte så mkt mer, men Vi köpte en födelsedags present till mig också :D Lycklig! Mamma hade ju givit bort min skinnjacka, (den va för liten, för trång för att ha knäppt asså )Men jag ångrade mig och kom på att jag behöver ju inte ha den knäppt, vem har en skinnjacka ihop dragen? Men då fanns den inte längre i garderoben L så hon köpte en ny till mig :D överlycklig, dock får jag den på min födelse dag… Om två hela månader!!! *fäller en tår*

Om ni undrar va det va jag hittade på Gina får ni en liiiiten tjuvtitt, det är en cardigan, en ’’tunika’’? och ett par hippsters (Y)

HAde även fått hem min beställda leopard klänning, den satt ju som den satt.. hahha men men ;

Kommentarer
Postat av: patricia

vad gulligt av din pojkvän ! :)

& den där huvudmassage grejen är ju underbar ! :)

2010-12-27 @ 21:03:32
URL: http://psmlh.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0