Sju rosor för Kärleken

Halv sju plingade det på dörren, en kille i 20-25 års åldern stod med en inslagen bukett i handen.
'' Blom leverans till Amanda Berglund ''
'' Ja, det är jag de''
'' Varsegod! ha en bra kväll''
'' Tack så mkt!''
Vad tror ni inte buketten var gjord av om inte stora röda rosor? I buketten finns en liten lapp med en fin text på, en text som berättar att den killen som skickade buketten älskade mig och att han ville vara här med mig, att han istället för att ge mig en kyss på våran 5 månaders dag skickar en bukett rosor.
Har aldreig fått en bukett rosor av någon tror jag, iaf inte av en kille. Men det är ju så klart inte vem som helst som gör en sådan här gest.
Killen som skickat rosorna är den mest fantastiska pojkvännen på jorden!
jag älskar honom, och kan knappt bärga mig tills på fredag.
saknar honom så det gör ont!
Jag älskar dej Viktor Streipel!♥

Kommentarer
Postat av: viktor streipel

älskar dig me Amanda Berglund! <3 snart e de fredag :D

2010-12-06 @ 21:39:46
Postat av: Agnes

Nää, va gulligt! :)

2010-12-06 @ 22:58:26
URL: http://agneskoch.blogg.se/
Postat av: Brysselkakan

Det är min son det! Så lite har jag väl lyckats fostra honom ;-)

2010-12-07 @ 09:23:06
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0