super sjuk!

Har legat hemma hela dagen, är sjuk som jag vet inte vad. Har fruktansvärt ont i halsen och har Två grejjer att berätta. En sak som är kul fast ändå inte, och en sak som jag knappt kan bärja mig till! :D eller föresten stavas det bärja eller bärga eller på något annat sätt :O kom just på att jag aldrig har skrivit det ordet förut!? men jag hoppas ni fattar va jag menade iaf:P
har inte ätit något på hundra år.. i söndags åt jag bara en och en halv klämm macka, sen en halv macka på bion plus lite popcorn och i måndags åt jag bara en tallrik yogurt till lunch i skolan ( ja det finns alltid å på det eller vanlig mat i våran skola) och idag har jag fått i mig en banan. Grejjen är den att jag verkligen äter som en häst, det är sjukt vad jag kan äta och när jag väl inte kan äta är det med 99.9% sannolikhet att jag är sjuk. och nu är jag skuk som faaan.. hmmm :(
berättar snart de två grejjer jag pratade om i början ;) håll utkik ;)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0