Tänk framåt, tänk jul, tänk nyår

Det är exakt vad jag tänker göra nu, (Tack för tipset Lisa)
Jag har gått och deppat hela dagen typ, men i morron pang! då ska jag gör nått, tänkte börja med å göra en skiss på ett pepparkaks hus. det ska bli enormus gregorius! Sen ska jag in till stan för att hämta pojkvännens present, hoppas nu allt vart som de skulle bli!! (lite lätt orolig) sen kolla om det finns nått som kan falla bröderna till smaken, har ju ingen julklapp till dem än :/
Tänkte gå och lägga mig nu, men med ett leende på läpparna! sudda sudda sudda sudda bort din sura min.....

Kommentarer
Postat av: Viktor

Älskar dig baby! <3 saknar dig!

2010-12-18 @ 03:39:20
Postat av: emma

när du vaknar om några timmar ska du se att allt är mycket bättre igen amanda :) dåliga dagar har alla! <3

2010-12-18 @ 03:50:11
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0