gooooooooooooood morron

hihi vaknade halv tre i natt för att mobilen ringde, jag ni läste rätt min MOBIL är tillbaka! eller iaf halvt tillbaka :( den funkar ibland..)
Deet verkar vara en liten filur som gillar att ringa och väcka mig på nätterna, men det gillar jag oxå, så ett STORT PLUS! Tänk att ligga och sova.. typ drömma en marddrömm eller vette fan va det va jag drömde HEEEEEEEEEEEELT jävla insane va det iaf ;o och sen ringer han. åh man somnar gott sen kan jag säga iaf.

nu har vi precis ätit frulle och vi ska packa för jag tror att nästa inlägg jag skriver  kommer jag befinna mig i MALUNG. om mamma har tagit med det trådlösa internettet vill säga..

men nu väntar en FYRA timmars låång tåg resa upp..
ha det bra.

Kram Kram  A B

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag saknar dig <3

2010-07-25 @ 19:07:28
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Caroline

vi ses snart visst? :D

2010-07-25 @ 20:54:37
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0