jo men vist sörru, det viste du väl inte ;)



5 saker du inte visste om mig:

1. Jag har sprungitut ur min hus iklädd ENDAST handduk och skällt på en turk.
(som va elak mot min lillebror, hehe)

2. jag har fjärlisfobi! typ dör när de kommer förnära. (fast fina tkr jag de är iaf..)

3.  Trodde verkligen aldrig jag skulle börja blogga.

4.  Älskar att befinna min i dalarna och lyssna på vinyl, haha

5.  Har velat heta ; Amanda  Amalia Andréa Felicia Linnea Victoria Berglund, så länge jag kan minnas.
(Heter bara Amanda Andréa Felicia Berglund)


Kommentarer
Postat av: Victor

Fin ^^ :)

2010-07-26 @ 23:16:03
URL: http://victorsfoton.blogg.se/
Postat av: baby

ja visste 3/5 känner mig lite stolt :P

2010-07-26 @ 23:40:44

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0