mitt ''ta med hem '' fynd från igår

Jag måste erkänna en sak, jag verkligen älskar gamla plåt burkar och saxar, nycklar och stora rostiga spikar.
Tänk  dej vilken maffig inredning i ett vitt rum med vitmålat plank golv och får skinn. ÅH helt magiskt!
Här är det där gamla tennstickasken jag tror jaaag berättde om förut, haha verkligen får 1800frysigfast- tiden.
Där ser ni mitt nya tvål fat. ( den stora vitA) och resten av snäckorna kommer förmodligen ligga i en glas burk i mitt fönster. aja får ser hur det blir.
Jag är helt förälskad i de här gamla skorna! oj dom e inte alls fina men underbara!
Hihi mina jazz skor sen 2005.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det blir en veckansblogg:) kör på veckans outfit nästa vecka:D

2010-07-28 @ 15:46:58
URL: http://liborius.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0