morning

jag Hatar min mobil! hade ett ganska seriöst men amäjzing samtal mitt i natten, så lägger min mobil av! FÖRIHELVETE!! haha , den la av i ett ganska olägligt tillfälle kan man säga.. lovar jag la inte på!

Morgonen var heeeecktig broo! har tömt  HELA rummet nästan i gävle oxå, YEI! nu börjar det närma sig avfärd mot den längsta flytten jag varit med om, 20 hela mil. jag är 16 bast. jag är heeeelt ny i skolan, jag har ett helt nytt ansvar, bara jobbet som fattas men akademibokhandeln i gävle, jao se upp alla jobbsökande! jag har en liten kontakt som gör att jag kanske har ett jobb där;)  NAJJS, hoppas på pappersavdelningen, helt jävla underbart! oj det är verkligen svin kul dä, hahah -> mobbad eller <-

ska snart ta introdern till city och schacka ett ur! yeah ;) clas ohlson nästa ;) HAHA

Kram Kram   A B

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0