sånt jävla ös!

Haha, jag kan inte göra annat än att le, Jag verkligen gillar mitt liv just nu! Att personer har sån stor inverkan på varandra, det är sjukt, och de är så himmla bra! Från botten till toppen på så kort tid, det är stort!

Lördagen: När vi kom fram skulle vi fixa så alla visste vart vi skulle sova så alla kunde börja dricka. Det va ett jädra strul kan ja säga haha, och vart inte bättre för att joakim skulle tälta mitt i BOTAN parken. HAHA fin kille det där. Men dit kom vi inte utan vi hittade en stooooooooooooor parkering precis utanför skarassommarland.
Slog upp ett tält som jag, Viktor, Basse och Maja delade på. Eller va det Albin???? haha ...skämt å sido..eller?
Resten sov i bilen, TRÅÅÅNGT satan såg det ut att vara.

Söndag:  Vaknade TIIIIDIGT!! typ 6 eller 7, varken jag eller viktor kunde sova, solen låg och stekte på tältet. Seriöst typ 50 grader varmt! Efter att de flesta vaknad kände vi hungern. Basse drog med mig och vikrot och vi gick på mat jakt. vi gick och gick och givk heeeela tiden. Men mätta vart vi tillslut.sen var det vatten och åter vatten som gällde! ååh så himmla mysigt! dagen gick och alla vart mindre och  mindre pepp, till sist började  det BLIXTRA OCH ÅSKA, Regnade som världens hårdaste piss-stråle.
Sååååå mysigt att vara ute i regnet, dygsur vart vi allihopa, hoppade i vatten pölar gjorde vi som 5 åringar oxå.

Bilder från resan kommer komma upp inom kort! men nu måste jag faktiskt sova är så sataans trött!

tack allihopa!

Kram Kram A B

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0