vintage?

Va ju uppe vid lia som jag skrev förut, fy va massa saker man hittade! man blir alderless GLAAAD.
tar bild på mitt ''ta med hem '' fynd i morron men här kommer lite bilder från dagen.
Hade otroligt trevligt med mamma och Max förresten, vi grillade gott, körde dart och tog en runda kort.
På fredag kan jag inte hoppas mer än att de står en till bil här.
Och shecka in det här! ett gammalt voffeljärn! haha man satt det på kaminen eller vad det heter.. det där man eldade i och gjorde mat på förri tiden :P Ser typ ut som en möglig tårta..

Mina bokmääääääärken!! å var jag vart liten igen när jag hittade dem!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0