Berglunds nytt

1.vaknade jätte tidigt! men härligt ändå, va på STRÅLANDE humör :D
Följde med farfar och stor handlade, de va faktiskt trevligt :) Sen när vi kom hem va det peppar rökt lax, potatis och rom sås fram dukat, FRÄSCH lunch en varm sommar dag,det satt som en smäck otroligt gott!

2. Gjorde inte så mycket under dan, drog till köpis vid kvart i fem tror ja :P det va faktiskt ganska skönt att gå runt själv å kolla där tills kl. vart kvart i åtta å det va dags att cykla hem. hittade massa men måste juh sommar prioritera pengarna så de vart bara lite för typ 300.-

3. Grillade godingar och riktiga tjock korvar frm mot kvällen. Under den tiden anlände Tumba ligan och Teo va helt i extas för att han fått min gamla, och då menar jag verkligen GAMLA! tre växlade cykel en liten grön rackare ;)

4. nu är det dax att dejta kudden, så ni får ha det bra och i morron är det MIDSOMMAR! hela släckten samlad! nästan iaf ;) det ska bli grymt kul å träffa alla faktikst :)(Y)
men du får ha det bra och ta det lugnt i morron va  ;) spåååra helst inte, mannen i blått kommer vara överallt!

Jag måste b ara tilläga, jag saknar min lilla norman. hon är bäst!


modell: michaela
foto: amanda

modell :jag
foto: michaela

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0