Berglunds nytt

1. vaknade tiidigt! 3 timmars sömn.. hmm inte bra, men käka frukost med Teo sen lämnade jag av honom vid skolan och traskade hem. Juste! Såg två lösa hundar oxå :Odom sprang runt vid vägen:o.. INGEN ägare någon stans :s fett wiiierd.. 

2. förberädde solning på altanen, packade till helgen uppe i Gävle!, bloggade lite kollarde runt på andras, men tiden bara fög i väg så han bara sola en pytte liten stund, men en liiten liten rand fick man iaf.. glad eller lessen?

3. Köpte glass med Teo efter att jag hämtat honom på fridids, vist är jag allt en snäll syrra (y)

4. Tre Timmars bilfärd upp till Gävle, lätt värt det! När vi kom dit kollade vi lite VM, sen drog jag upp till sängen och startade datorn.. haha DATANÖÖÖRD AGAIN!

5. Nu ska jag ta och dejta kudden, den ser förjädra gosig ut där den ligger vi den tända nattlampan.. :)
Så tänkte säga godnatt till mina läsare nu , om det finns några.. haha jaaa, klart det gör du tapprar dej ju igenom min text så sov gott nu.


Men innan du ger dej av så tänkte jag bjuda på en liten sommar bild



there you go ..






Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0