midsommar dagens ögonsten

heeej!
har ni lagt 7 sortser blommor under kudden i natt då?! kan ju bara meddela att jag glömde det! :Osatan..
Midsommar så att säga va fruktansvärt kul, skratt,dricka och god mat. treklädbyten.. haha WTF? :P tänk om jag hade varit hos någon annan då lix? hade jag klarat mig ? :o
njaa.. fudersamt, haha jorå. Alla kom väl vid sisådär ett och de sista åkte vid tre kvart över tre på natten, snacka om att jag deckade, haha låg hur obekvämt som helst men sommnade dirr i en liten fotölj,haha. ttrött som tusan ;)

här kommer några bilder , så watch and enjoy!





J A G   Ä L S K A R   E R !!!


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0