shopping..eller ?


Detta varrt inköpet i dag pluss 4 troser en tyckte det va lite ONÖDIGT att ta kort på dom så det räcker med ord lix,

solbrillor: cubus  79.-
armband: lindex  29,90.- REA
Nail polish: H&M 39.-
Depend: lindex 2 för 39.90.-

har blivit beroende av solbrillotr tror jag :O!!
varje gång jag varit på stan de senaste två veckorna så har jag köpit ett par brills :O haha men fett najjs ändå å ha lix ;D hade inga innan nu :S men fan man måste börja samlingen någonstans, (Se bilden)

H&M nagelacket är oxå till lite utav en samling de mä ;) tycker dom e bra och hyfsat billiga, fräscha färger är det oxå! det gillas, men några är ju ganska tunna, visst det är oxå fint men jag vill nog hellre ha dom tjocka , som de flesta är : )tummen upp för dom! (Y)

   




Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0