yeah...

hej hej
ny blogg på G', den förra gick väl inte som den skulle och fattade ingenting om det där kodmallarna som gör bloggen lix. Så det fick vänta ca ett år till. Men nu så nu är det iaf på gång... eller? haha jorå. Har lix så mkt jag vill skriva och berätta men vet itne vart, kan juh inte skriva värsta uppsatserna på fb! vissta har gjort det typ två gånger eller iaf minst två gånger. Hmm.. men det får det bli ändring på. Visst jag måste erkänna det känns faktiskt väldigt wierd att sitta och skriv så här.. vem läser, vem kollar, vem är intresserad? haha typ en peron kanske.. ja men då är det väl DU den där personen som jag får skriva till.. haha.
Men eftersom just du läser här så är du väl lite intresserad av följande meningar, skulle nog inte slösa din tid här annars lix :)
Solen gassar kan jag säga, men jag orkar faktikst inte gå ut i det super kokheta vädret :O visst jag vill bli brun men fan haha det här är på tok för varmt man skulle nog dragit till stranden kanske? får se hur det blir, men viktor kommer å hämtar upp mej när han slutat, så då blir det väl stranden som gäller ;)

kram kram


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0