yersterday

Det vart ingen grill i fönstret dock, utan det vart ute på berget vid farstanäs ist. De va trevligt det me, men jag kan juh sääga att jag HATAR TÅG TIDER!!! dom kan ta sej i dajmen eller nått -.-
Där ute var det inte bara vi sex, utan simone, naomi, yamona och fler va där. Trevligt trevligt. HAHA dom tog ett dopp i blåsten ;O jag fattar inte hur dom pallade, det vart sviinkallt fram mot tio-elva.
Men men om man vill så vill man ;)

Bilfäden till hamn har jag nog aldrig varit med om :P Hur kan man ''lita'' så på en förare att man inte blir en aning ''rädd'' när man drog en två hjuls sväng TVÅ ggr? haha maffigt ;)

Kom hem vid ett typ och slocknade DIRR. haha vad hade jag gjort?

Kram Kram A B


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0