Aj min hals :C

Har knarkat halstabletter idag.. kan prata och sjunga (dock inte bra men haha ni fattar, det är ju endå bara jag som hör mig?) men när jag ska svälja eller gäspa, då tar jag stryk. Det gör så fruktansvärt ont :(
solade idag, men hehe råkade typ ta sönder den (A) HAHA jag klickade på en knapp å den ba ''brulledumbum'' haha så jag vet inte, tjejen som va efter mig kanske inte blev nå brun alls :P
Dock fick jag inte hela min soltid... bara typ halva, fatta sur :( så jag åkte hem och käkade lite frallor ist (Y)
Träffade även Andrea idag, riktigt trevligt, det va länge sen! trotts att jag ser rakt in i hennes rum från mitt lilla vardagsrum på övervåningen och att det tar 10 sek att ta sig från mig till henne eller tvärs om :)

Kommentarer
Postat av: Sondreaida

Great site, keep up the great work

2011-03-08 @ 11:39:03
URL: http://sondreaida.blog24h.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0