Alegría en español

baaaha! Kom nyss hem. Ännu en dag har gått och jag har inte börjat med mina läxor...ajabaja!
Nu staplas dem på hög och frågan är ju den om jag inte måste vara hemma i helgen.. Ska ju faktikst åka ner till Sthlm och  fira Anneli 40 år och träffa min kille (<3) och så klart min  far & mor och mina bröder. Fy tusingen va jag saknar dem! :(
Har en kudde i sängen som Casper har gjort! så jävla underbar! åh saknar honom :( tänker på honom varje gång jag ser den. Det känns hemskt att han växer upp utan att jag är där med honom..
Ett år gammal bild!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Otroligt söt bild Amanda <3

2010-11-16 @ 02:21:42
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0