bloglovin' ??????

HALLÅ?!?!?!? vad  då jag har inte bloglovin? :o eller har alla det? :S va är det som händer :O
jag fattar ingenting.
Sa det till någon i klassen oxå, tror det va till Emma, hon sa att hon följde min blogg via blogglovin', tänkte inte så mkt på det trodde hon sa fel? men hallå det är ju något som är RIKTIGT KNAAS!!
Sökte på '' afberglund'' på google. så kom det här upp jag bah VAAAAAAAAAA!?
KAN NÅGON BERÄTTA VAD DET ÄR SOM HÄNT?! för jag har verkligen INTE gjort något med Bloglovin' för jag vet fan inte ens vad det är :O
Hjälp tack?!
Dessutom är den på NORSKAAAAAA!!! :(
oh herre gud.

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha, men amaaanda.. alla bloggar finns på bloglovin, du behöver inte registrera dig nånstans, du finns där ändå så alla som har bloglovin kan följa dig! =D men ett tips, skaffa bloglovin. Första dagarna verkar det så jävla onödigt, men jag lovar, efter en vecka kan du inte leva utan det!

2010-11-24 @ 21:31:59
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/
Postat av: Agnes

haha, allas bloggar finns där :))

2010-11-24 @ 21:38:11
URL: http://agneskoch.blogg.se/
Postat av: naomi

haha bloglovin har man för att följa bloggar man läser. alla bloggar som finns, finns på bloglovin, så även om inte du är medlem där kan andra ändå följa din blogg därifrån.



man skapar ett konto, och sen söker man på dom bloggarna man vill läsa och trycker på "följ", varje gång den personen uppdaterar kommer det då upp på bloglovin så istället för att gå in på alla bloggar en efter en så klickar man bara förbi inläggen. svårt att förklara haha men det är inte så svårt att förstå när man väl blir medlem :)

2010-11-24 @ 21:38:18
URL: http://nnaomicarter.blogg.se/
Postat av: cecilia

blogglovin har alla som bloggar, automatiskt. och det är för att andra som läser flera bloggar ska kunna hålla koll på när ni som har bloggar uppdaterar. om man är medlem på blogglovin så kan man följa en massa bloggar via det, och då ser dom när ni har gjort nya inlägg osv. för att det ska vara lättare och se vilka som uppdaterat och inte :) haha

2010-11-24 @ 22:38:04
Postat av: Brysselkakan

Så det är kanske där man ska hålla ordning på allt? Blir ibland galen på att hålla ordning på alla bloggar jag läser... Får nog kolla upp detta!

2010-11-26 @ 21:49:30
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0