Dagens failure

HAHA! När jag skulle hälla i lite yoghurt i min skål i skolan, va händer då? haha xD
jo det ska jag berätta för er. Ni vet att man vill ha en mjuk jämn smörja? ja. Så man skakar alltis förpackningen? ohja. och när man använt kartongen sätter man ju tillbaka locket? ja. och skruvar åt? självklart.
Men jag står iaf där och snackar med Sophie och Fanny sen känner jag att förpackningen blir lättare.
Konstigt jag skakade ju bara den så den skulle bli jämt? Kollar ner.
HAHA jag hade ut typ halva yoghurten över golvet, alla peppar och salt förpackningar, mjölkbaren, ALLA servetter, hela bänken på minna skor och även lite på Sophie.
HAHAH hur lyckas jag?! Tror ni inte vi dör av garv?! hahaha. säger bara det tur att det inte va en halvtimme -timme tidigare. hahha DÅ hade matsalen varit full! Nu satt det som tur bara två tjejer från trean i hörnet. hahhaha. det kunde varit mycket värre!
ska fan strypa den som INTE skruvade åt locket, bara satt på det, så det såg ut som om den satt på på riktigt.
haha alltid jag! Har ALLTID ut saker ..
HAHA tog lite bilder för att fördriva tiden, sen tyckte jag de va så kul så jag
satte på mig lite grejer som hängde i närheten. HAHA? :P

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0