Det är något med mig och GävleDagblad...

Satt på en ''parkbänk'' inne på Flanör idag, och väntade på att mr. MB skulle komma å hämta mig & Sofia.
Vad tror ni händer då? Jo tidningen kommer så klar!
Lyckat..Sofia rent utsagt SLÄNGDE över frågorna till mig så det vart jag i rampljuset.. inte snällt :(
Och dum som jag är svarar jag på frågorna... Men haha vet ni vad jag svarade? jo det ska jag tala om för er!
jag sa hela tiden; JAG HAR ABSOLUT INGEN ANING!!!!
De frågade om gif. Å ärligt talat så vet jag iiiiingenting om dem :O
Sen viskade dom lite och tjejen tar upp sin AS FETA system kamera och kör upp den i ansiktet på mig!
''Jag ska bara ta ett kort''
*klick* *klick* *klick* *klick*- resulterqade i typ tusen kort.. taaack.

Framsida i morron ..toppen -.-
*håller tummarna* hoppas dom inte tar med mig! hoppas hoppas hoppas.


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0