fjortonde-november-tvåtusentio

Mitt badrum är klaaaart!
Helt underbart och jag är kär i spegeln, just för att den fanns och gjorde livet lite lättare för mig! Seriöst den ser special beställd ut, helt exakt rätta måtten. Super!
Det tråkiga är dock att om man tar kort på det, så blir tapeten typ JÄTTE KUL och äcklig.... såå jag avvaktar lite med bilderna, men kommer förmodligen upp i morgon skulle jag tro.
Här även målat första lagret i mitt rum, Heeelt själv! eller nej där ljög jag, fy.... farfar hjälpte mig med elementet och målningen bakom det. Men annars gjorde jag allt själv! känner mig faktiskt riktigt duktig :D
Dock vet man att man inte kan måla när man får målarfärg på bröstet under nippeln... mys.

Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi (a) jag vet inte jag har pratat med pappa om det men jag har faktiskt ingen aning om när det blir :( <3

2010-11-14 @ 13:17:19
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0