Förkyld!

Har precis satt mig på första lektionen, Företagsekonomi.. Fruktansvärt tråkigt!
Är förkyld så jag låter typ som en..öm myrslok som käkar? haha är helt crazy typ (Y)
känns som en bra vecka faktiskt, dock har jag bara sovit tre timmar i natt.. men schemat känns helt okej!
Idag är det fek, matte och idrott, ganska chill!
I morron är det bara en film vi ska kolla på
På onsdag är det studiedag
Torsdag, ända typ jobbiga dagen
fredag LEDIG
Super härligt om jag får säga det själv!
kolla va cool jag är med håret för ena ögat (Y)
Måste bara säga.. FY FAN va fult det är med side cut... hahaha

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg!:)

2010-11-22 @ 14:16:27
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0