Gjort stan med 4 små tomtar

vaknade halv ett efter en jätte jobbig natt. var klar vaken vid åtta i morse, men tvingade mig själv att sova vidare/ somna om och jag Lyckades :D
Hur som helst vare Viktors röst jag hörde först, precis som det ska vara. dock genom en telefon, vilken det inte ska..
For iaf till stan vi halv två. riktigt duktigt av mig å bli klar så fort!
Åt lunch på café Madam. riktigt gott. my cup of tea ser inte så speciellt god ut haha, det va minsann en konstig te påse :P
Efter lunchen kammade vi igenom massa affärer och farmor köpte några små tomtar till mig som jag förälskade mig i. snällt!  :)
ur mysiga inte sant!? :) är dock de ända tomtarna jag har för resten är nog kvar i Järna :(
När vi kom hem efter en lång dag på köpis så vem hade inte saknat mig då ?;)
Har i vanliga fall VÄRLDENS katt fobi! Men inte för Loke, skulle ju inte funka å bo i samma hus då jö, haha eller? :o

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0