God natt♡

Sitte nu och försöker fixa dom där förbaskade Gele naglarna.. hahah det går inge vidare... få se om jag måste ta bort allt. hmmm.
Ska man va fin får man lida pin, eller hur är det man säger?
Ont i halsen har jag oxå, det verkar som om min förkylning inte vill gå över! blä
Men tänkte hur som helt krypa ner i sängen och börja läsa en ny bok, Mmm jag älskar att läsa, haha. Då är man inte sig själv, då är man någon helt annan. Någon vars bakrund man inte vet någonting alls om ( om dom så klart inte harw berättat om den) men haha låter väl som värsta boklusen nu, men när jag läser förvinner jag från verkligheten, jag behöver inte vara jag, Amanda Berglund, jag kan vara vem som helt!
Det härliga är oxå att jag får försöka lista ut allt som inte beskrivs, det är författarens historia blandat med min, hur bra som helst.
GOD NATT♡

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ja lite lika drag har Frida och jag, men så lika tycker jag inte att vi är :O du är jätte fin amanda!

2010-11-29 @ 00:01:24
URL: http://germundssonvendela.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0