New color

I morse bestämde jag mig för att jag skulle måla om mitt rum i helgen. As bra, just nu är det BLÅTT ?!?! Vi har inte gjort om det sen dem flyttade in för haha 7? år sen. Så nu blir det fräscht och VITT! kan man ens ha någon annan färg i MITT rum? Nä, helt ärligt, bara av å byta ut några mörk lila kuddar och gardiner i mitt förra rum i sthlm till vita, vart jag som person mycket lugnare, haha det kändes faktiskt som att plocka ur tio stora stenar ur ryggsäcken man burit under en vandrings fört i fjällen.
Ska föresten åka till IKEA i dag oxå. ska köpa två STORA speglar som jag ska fästa på två dörrar, en till badrummet och en till mitt rum.
det blir ganska mkt små saker handlat kan jag lova, några ljus, stenar, skålar, mattor, handdukar, muggar och allt i samma färg, Vitt. Jag tror jag är någon slags av Vit-oman ;O Kan man vara det ?

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0