ung & borskämd och lite mögel i kanten

Har nyss kollat klart på Ung & Bortskämt, snackat med Viktor, hängt upp tvätten och skippat plugget. FAn måste ta tag i det här nu!
Vill ni veta en as hemsk sak?! Jag lovar är VÄRLDENS kvackelmage, dvs, JÄTTE 'kinking'!
Men jag tog en liten eller ganska stor godsak..åt upp hälften, sen vart Viktor döv.(jag pratade med honom i telefon) Tror ni inte den goda supersöta smörjan i mitten var MÖGLIG!!!!!!!!!
åh fy tuuuusan, jag sköljde fan munnen med tvål, efteråt. och nje jag åt verkligen inte upp den!! bara så ni har det klart för er, haha.
det va det vidrigaste jag varit med om tror jag! Blääää!oj, om jag inte va tillräckligt sjuk innan så lär jag ju ligga på dödsbädden snart.
Är i alla fall ur trött, så ska nog dra mig mot sängen och läsa min bok om jag inte slocknar innan det.
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

jaaaaaaaa!! <3

2010-11-22 @ 22:37:08
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0