Valbo

Nu är jag hemma i Valbo. Efter en underbar vecka med min pojkvän och hans familj kan jag inte vara mer än på topp. Helt underbara människor det där!
Innan jag träffat Tommy, Lisa, Jakob, Rolf och Karin trodde jag att jag älskade Viktor så mkt som det bara gick, men jag hade fel. Nu är han helt oemotståndlig! det var han innan oxå men nu är det ännu mer!? vet inte om ni fattar. men jag älskar honom så det gör ont! Nu har jag sett fler sidor av honom och jag har träffat hanns ''rötter''. det gjorde susen, han e fy fan den bästa killen i världen! jag hör ofta folk som säger så men dem ljuger, eftersom Jag har den bästa killen i världen vid min sida!

Kommentarer
Postat av: viktor

den bästa tjejen i världen måste ju ha den bästa killen! älskar dig fruktamsvärt mycke!!! <3

2010-11-04 @ 19:42:35
Postat av: Brysselkakan

Vi gillar dig oxå ;-)

2010-11-08 @ 10:49:12
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0