flytta ihop?

nu sitter jag och kollar igen alla dokument man måste fylla i och samboavtal och vette fan! måste man verkligen göra det om man ska flytta ihop?!?! då tänker jag nog bo ensam hela mitt liv och aldrig förlova mig, gifta mig eller skaffa sambo, tänker nog köra på undomsstilen hela livet?! haha nej klart inte, men fan va jobbit med massa papper!
men nu ska tamefan vardagjuridiken bli klar!  rättskunskap SUGER! om ni ville veta ;)
ha en bra söndag kommer förmodligen inte blogga så mkt i dag, har ju som sagt lots of stuff to doooooo
men vem vet ;);)
bye

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe okej. Tack så jätte mycket:D

2010-10-17 @ 18:10:17
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0