if you are odd, why trying to be normal?

Hade min pälsmössa på mig i går, JÄTTE mysig måste jag säga! Men skoja inte om jag fick blickar på stan. HAHA!
Serisöt har ni aldirg sett en sån mössa eller? Jag menar om man kollar i sthlm så går tamefan var fjärde runt med en sån nu. Och här får man tydligen inte sticka ut, så ingen vågar väl gå själv med en sån. HAHA så himmla ********
men men Om du är dej själv klassas du inte som normaloch då säger jag bara; if you are odd, why trying to be normal?

Kommentarer
Postat av: Maria

vart bor du nånstans? :)

2010-10-10 @ 20:51:12
Postat av: amanda af berglund

Sv. ja jag bor i gävle, vem är det som undrar? :P

2010-10-10 @ 20:57:43
URL: http://afberglund.blogg.se/
Postat av: Samana

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-02-14 @ 16:11:57
URL: http://samana.blogfuture.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0