matteprovet!

fick provresultatet idag, VG. ändå rätt bra för jag tror jag failade på typ 7 frågor av 13.. haha. inte bra amanda!
Men hade förväntat mig ett G högst!
Nu till rätskunskapen: den ska in i morron och jag är klar med typ ehm.. en och en halv fråga. FITT UPPGIFT!!
Det är vid sånna här fällen min pappa är nr ONE. Men tyvärr kan jag inte ta hjälp av honom just nu.
Fan nu saknar jag honom oxå :( ärligt så brukar jag inte sakna honom lika mkt som jag saknar mamma. Varför? jo för pappa har jag ju bara varit hos varranan helg i typ fem år så honom har jag ''lärt'' mig att vara ifrån. känns jätte konstigt å säga det, men så äre. fast jag älskar ju honom lika mkt för det inge tal om saken!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0