ojsan!

Har inte uppdaterat idag, ledsen för det. För med tanke på att 54 redan varit inne och kollat så känns det faktiskt ganska taskigt, haha jag vet att det inte är mycket, har faktiskt inte så många som läser , det ligger under 90 strecket..
Dagen: har ju gått till skolan idag, fast jag inte behöver... är ju ledig varje fredag som jag skrivit förut.  Men nu är rättskunskapen i stort sätt klar och jag är super glad, det innebär att jag inte har så mkt plugg i helgen! :D bara det där jävla -ccc- uppgiften..
äntligen hemma nu ialla fall, dags å läsa engelska boken?! måste ju läsa ut den oxå feck, haha

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0