Resident Evil 3D: Afterlife- afterwords

Den va riktigt bra,måste jag säga. värd att ses!
Det tråkiga är att alla sånna här virus-alla utsätts, alla blir zombiizzzzze, några överlevande försöker rädda sig själva- filmerna är ungefär likadana.
Så man visste nästan vad som skulle hända, och vissa scener är ju som skrivana i pannan.
Satt och höll för munnen för att inte skrika haha, seriöst! den va läskig  (A)
Men hade verkligen en super mysig kväll och en film kommer komma upp förmodligen i morron ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag har inte planerat något så jag tar det som de kommer :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-10-09 @ 10:31:50
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0