sov du 10/10/10 10:10:10 am ?

ganska coolt ändå ;)
ja, jag kan då iaf lova att vi sov då, haha efter tre filmer efter kl.24.00 kan jag ju säga att man va inte liiiite trött, haha (Y)
filmerna:
Remember me: As bra! eller iaf verkligen värd att ses!
Dumpa honom: ja, jag kan ju säga så här; Sofia somnade och jag kollade bara för att den skulle ta slut, den filmen gillades inte.
Eva och Adam: WIIIHO!! fan va mysigt de va å bli elva? igen. haha seriöst typ fem år sen man såg den filmen senast :O
Nu är jag iaf ensam hemma för alla har lämnat mig....  nej riktigt så är det inte, eller? haha men jag ska iaf börja plugga nu, vi har så jävla mkt nu! tror jag, är faktikst jätte stressad men vet inte varför.

Kommentarer
Postat av: Torjenny

Thanks, keep up the good work.

2011-02-22 @ 14:05:15
URL: http://torjenny.blogfuture.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0